31 december 2009, sista dagen år 2009.

Nu har jag gjort om lite på bloggen igen,

tyckte det såg lite tomt ut när det bara stog FILIPPA och inga bilder på mig.

Men nu ska jag ha den här headern ett tag.

Vet inte riktigt  om jag ska ha kvar den här bakgrunden,

tror jag ska byta, men vi får se hur det blir med det;)

anyway, idag är det nyårsafton, jag  vaknade vid halv 12 imorse och sitter fortfarande i pyjamas,

dags att göra mig iordning snart trorja.

Ikväkk kommer sanna och dom hit och firar det nya året, ska bli kul:)

men nu ska jag hoppa in i duschen tror jag !

i'll be back,F

gamla headern

                                                                                         (bildeerna är klickbara)
 nya headern                                                  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0