21.53

cha alla sötnosar;$

förlåt för min uppdatering har sugit dom senaste dagarna,
 men jag har inte haft tid för bloggen,
men nu är jag tillbaka;)
idag har jag inte gjort mcket alls , vaknade vid halv 11 utav att telefonen ringde.
Är även jätte förskyld, inte kul..
sen åkte jag ner till pappas jobb och skulle hämta min nya dator.:)
sen följde jag med anette o mormor på stan en snabbis.
Köpte bara ett solpuder som var på rean(a'
sen så åkte ja hem och åt ochså,
sen åkte jag ner och kollade på träningen, tränade inte eftersom ja är förskyld;pp
sen så åkte jag hem och nu sitter ja här och webbar med elinor på msn.:)


somsagt så har jag köpt en ny dator,
eftersom min förra bärbara gick sönder såhar jag haft en stationär ett tag nu.
men nu har jag köpt en bärbar igen:D


men nu ska jag sätta på filmen " the proposal"
i'll be  back,F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0