friiiiday!

hejj(:

har inte bloggat på en vecka typ;O

just nu är klockan snart 4, och jag kom hem för en timme sedan ungefär.

skola idag, pappa skjutsade mej och josefie till skolan.

först hade vi språk på söder, eftersom vi kom ditt vid strax efter 8 så var det inte mycket folk där.

sen kom det lite sociala människor(a)

sen efterspråket så gick vi till våran skola eftersom att jag inte går på söder riktigt än;P

men om 2 månader typ gör jag det(a)

men sen så hade vi prov, det gick ganska så bra tycker jag,

sen resten av skoldagen va ganska ointresant.

efetr skolan så taggade jag och josefine hem.

vi gick förbi elinor som är sjuk, krya på dej gumman<3

och så gick jag hem , och då hade jag ju självklart glömt nyckeln , så då fick jag sitta utanför på trappen och

vänta på mamma i typ 25 min._.

ochså kom mamma hem och nu siitter jag här vid datorn och chattar med julia och marcus på msn.

skulle igentligen ha varit med marcus idag, men blev inte så;(

håller även på att göra en header, så jag lägger in den sen(:

men vi hörs senare!

puss;*


Kommentarer
Postat av: juuulia

hah bra:P

jag känner inget xD

om inte du fanns sis skulle jag inte stå ut;$

Puss på dig sisiter:)<3

2009-11-06 @ 16:30:55
URL: http://juliajonassonn.blogg.se/
Postat av: olssonFAAN

jag är snart frisk :DDDD

thx for att du bryr dig gumms<3

2009-11-06 @ 23:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0