söndag!!

Nu har jag inte bloggat på en vecka igen.

Men nu ska jag verkligen skärpa mig har jag bestämt!:D

Anyway, inatt så var vi typ barnvakt åt nelly, så hon sov här och det, sen var jag även i forshaga i förmiddags.

Sen när vi kom hem så va jag med sötnosamilla;*

vi va typ ute och träffade lite folk , mycket trevligt (:

mycket skratt blev det på vägen hem från borgårn kan jag säga iaf!:D hah.

men  sen vid halv åtta så stack jag hem , och nu sitter jag här.

Min dator är trasig också, så nu sitter jag på systers dator.

Men nu ska jag gå och göra ngt annat ,

puss;*


btw, 17 dagar kvar till thailand!<3 längtalängtalängta!:D:D


Kommentarer
Postat av: Moster

Hej!Jag har glömt att fråga er om ni inte kan maila över korten från Sunne Spa till mig,tog ni alla tre kort eller?

Nu är det inte långt kvar till er resa,det blir väl härligt att ge sig iväg.

2009-11-16 @ 11:11:24
Postat av: Elinor

hihi , din moster kommenterar :D

fuck u assah , vill också till thailand :(((

puss;*<3

2009-11-16 @ 18:11:56
URL: http://ElinorOlsson.blog........
Postat av: Emilia

Okeej, mm jag med. ska ha kallköks prov på fredag:) its sucks! Hur äre med dig då? :D

2009-11-17 @ 14:50:32
URL: http://beautylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0