hemma;*

Hemma!:) 
hemma från sunne nu.
har haft det bra:)
heh , men jag kan berätta lite om det :D
Vi kom fram vi typ 12 tiden igår, då gick vi ut på en promenad.
5 km vare men det kändes som en mil, var typ bara uppförbackarxD
sen så åt vi lunch, och efter det så gick vi ner och körde vattengympa hahah, dt var inte så jätte roligt..:P
Sen så gymmade vi, och så gick vi på ngn avslappningsgrej, man skulle typ ligga på en sånhär yoga-matta med en filt och spänna massa muskler, fast jag somnadexD hahah :P
sen gick vi typ upp och duschade och det.
så gick vi och åt. sen blevre att sova...
Idag så väckte mamma och dom mej vid 8:a och då gick vi upp och åt frukost.
Sen skulle jag med dom på yoga hahahah;)))))
dt va inte så jätte kul.:P
Sen så efetr det så gick linn och jag och badade bubbelpool och dt,
sen blevre och packa och checka ut.
sen stannade vi i karlstad på vägen hem, hittade bara ett par leggins från monki, dt var det enda.
sen när jag kom hem blevdet träning , och nu har jag nyss duschat.
och sitter och kollar på tv medans jag är inne på msn.


puss ;*

/filippa<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0