söndag:)

 Blev inget skrivande igår,
berodde på att jag inte satt vid datorn ngt typ:p
anyway, fredag/lördag så sov jag ju med klassen i skolan, var kul!:D
Sen så när jag kom hem igår/lördag asså, så gick jag och la mig, somnad till klockan 1 typ, sen så gick jag upp och gjorde mig iordning. sen så träffade jag elinor-sötnosa:D
Sen vid 6 så skulle jag ner till brogårn och kolla på u-lags matc, sis spelade också.
Sen skulle vi till  hem till Linn ochAndreas och äta och bada jacuzzi(stavning?)
Otroligt mycigt och kul vare!;)
Sen så blevdet att gå hem, och jag la mig och kollade på OC lite.:)
Och idag är det söndag, vet inte riktigt vad jag ska göra, blir iaf och spela första seriematchen sen ikväll:D
puss;*

/filippa<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0