home.

Hemma från örebro nu!
tack för en oförglömlig helg tjejer, älskar er!♥
Jag vetefan vad vi kom, men vi åkte ut i kvartsfinal mot karlstad som vi egentligen borde vunnit mot,
men dom fick ett skitmål...
Annars så vann vi alla matcher och vann våran grupp.(y)
Påvägen hem stannade vi på marieberg,fick med mig en leopardbikini och ett par jeans skjort hem.
Visar bild på det senare!:D
Men var nyss ute en stund med kaeran hängande runthalsen,
det är underbart väder ute!;o
Men nu ska jag vänta på att maten ska bli klar och sen ska jag ut.
Visar bilder från helgen när någon söt person kan skicka dom;$, så länge får ni nöja er med bilderna jag tog förut idag.
big love/filippa♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
foto; filippa rutgersson(JAG).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0