söndag.....

Hej babes.
Var inte på humör för att blogga när jag kom hem från breddlägret igår så det blev ingen uppdatering.
Idag var jag  med mamma och pappa och hämtade syster i karlstad, och när vi åkte hem så var m&p och handlade på maxi på bergvik, då gick sis och jag in en snabbis på hm och gina tricot.
Hittade en tröja och armband.
Mamma hade med sig lite saker till mig när hon kom hem från tyskland igår också=)
men nu ska jag äta...
        
(klicka på bilderna för att få dom större)
rosa "collage" tröja/ ginatricot 249:-
armband/ginatricot 160:-
ochså hade mamma med sig en tubkjol,linne och en väska med sig hem till mig från tyskland:D
hörs senare,
big love/filippa(K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0