11.53

oooups, uppdaterade inget mer än igår morse:$
var somsagt i karlstad och klippte mig, fast bara det slitna.
Sen gick vi på stan hittade en tshirt som jag visar senare, sen åkte vi hem och jag gjorde mig iordning.
Sen gick jag,linn,mamma,anette ut på stan och åt på thepub.
Sen drog jag till emelie, och vid 9 typ drog vi ner till gästhamn, köpte biljett av ellen och jessica, haha:)
gästhamn sög;o drog iallafall hem vid 11.
Och nu har jag precis vaknat nyss, ska fixa massa saker idag och ikväll vet jag inte riktigt hure blir, men vi hörs sen puss♥


Kommentarer
Postat av: HANNAS - Bloppis pågår!

Sv: samma här :) händer idag då? :D

2010-08-21 @ 15:59:54
URL: http://hannas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0