21.14

Så nu har jag gjort klart hiss/dissen, hann inte innan träningen förut, så jag gjorde klart den  nu när jag kom hem:) nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag nog träna lite på engelskaläxan tills imorgon.
Imorgon ska jag försöka släna upp en outfit innan skolan, tänkte att jag skulle börja lägga upp outfits ganska ofta, för nu gör jag nästan aldrig det. Men ska försöka innan jag går till skolan imorgon.
Imorgon är det fredag vilket är riktigt gött med helg;)Har inget planerat imorgon, eller jag vet inte om jag och elinor skulle checka ngn film på kvällen, men vi får se imorgon hur det blir med det.
Men nu ska jag gå in och duscha, puss(k'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0