hiss/diss


1. Sommar.jag tänker värkligen hissa sommaren! Varmt och sommarlov och allt.
2.Kenza, riktigt bra blogg och hon skriver jätte bra ochså tycker jag :D
3.Brun utan sol.bra ist för att sola solarium nu på vintern;)
4.Jeansleggins. Älskar jeansleggins, super skönt och ha på sig och snyggt!(yy'
5.systemkameror. Tar mycket bättre bilder än en kompaktkamera,jagälskarminkamera:D

1.Vintern. eftersom jag hissar sommaren så måste jag ju bara dissa vintern. usch
jag hatar verkligen vintern och jag hatar snön!
2.Kissie, BLÄÄÄ;o
3.mitt hår. usch, jag hatar mitt hår, ge mej hårförlägning tack!


Kommentarer
Postat av: Moa

haha, tack o lov att det finns 'brun utan sol' !(H

2010-02-15 @ 19:03:02
URL: http://pinkblindfold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0