BILDVÄGG.

Fick en värdechek på 100 bilder från FUJIDIREKT(fick det av mamma som fick med det i tidningen: amelia)
Så jag beställde 100 bilder som jag fick hem i brevlådan häromdagen. Och nu har jag satt upp några bilder på en av väggarna i mitt rum som ni ser på bilden längst ner!:)




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Nu har jag iallafall precis varit på maxi med linn&mamma.
En lista på det jag har gjort idag:
sovit till klockan halv 12.
åkt hem från stugan
städat mitt rum.
Ladda ner massa musik.
packat lite.
handlat.

Och nu ska jag hjälpa mamma med maten, ikväll blire bara att kolla på film också.
får se om jag hinner blogga innan vi åker imorgon, men jag har med datorn till gbg så det kommer säkert komma ngt inlägg under veckan:)
TJILLEVIPPEN♥


Kommentarer
Postat av: SANABANANA

Svar; jag vill också till thailand!!:o

btw , diggar din vägg(HHH)<3

2010-07-17 @ 19:22:31
URL: http://sannaagorden.blogg.se/
Postat av: Anonym

bara så du vet så får alla 100 bilder gratis från fujidirekt

2010-08-14 @ 17:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0