LOVE THE WAY YOU LIE.


jag var ganska cool när jag var liten(h)
Idag har jag haft sommarlov i 5 veckor, alltså har jag haft halva mitt sommarlov nu!:o
Tiden går sjukt snabbt!
Idag har jag legat ute och solat och badat lite:)Var med mamma och pappa och köpte ny bil också.
Och nu har jag precis varit nere och badat igen. På söndag åker jag till göteborg i en vecka, det blir najs:D
som ni ser har jag ny header också , och jag vet att det är olika färger i headern och bakrunden,
men det ska fixaS!
Men nu kom det folk hit så jag ska lämna datorn nu.
over and out♥

Kommentarer
Postat av: SANABANANA

Men vaddå Filippa är söt?!:o<3

2010-07-16 @ 21:05:07
URL: http://sannaagorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0