TJUGOETTFYRTIOSJU.

Kom hem från träningen för en stund sen och har nyss duschat.
Ska snart packa lite till helgen och fixa kläder ochsånt tills imorgon då jag ska till Karlstad med Sanna,Emelie och Becca. Vi ska gå på stan lite och sen se på eclipse!♥ Har ganska höga förväntningar till den filmen eftersom alla säger att den är så himla bra och bäst av dom alla 3,så vi får hoppas den lever upp till mina förväntningar;)
Men nu ska jag fixa lite och sen kolla på sex and the city 2 med mammi:)
kommer nog inte bli så mycket updatering i helgen,men jag kan visa er hur min helg kommer se ut:
fredag:
karlstad hela dagen, hos emelie på kvällen sen ut i stugan o sova där osv.
lördag:ut med båten eftersom det kommer bli kanon väder,sover förmodligen hos becca också.
söndag: ?????????????????????????????????????????????????

Kommentarer
Postat av: Linnea

Intresserad av en ny bloggdesign? Använder mig av ett designprogram och kan göra en design åt dig exakt så som du vill ha den. Hör av dig om du är intresserad :)

2010-07-02 @ 09:22:44
URL: http://liinneasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0