nollnollfemtionio

Pappa hade med sig min dator hem igen när han kom hem från jobbet,lagad!:D
Var på Thairesturangen och åt med Linn,Mamma,Fredrik och Ann till lunch.
Sen släppte dom av mig hos Emelie,lite senare kom Becca och Sanna.
Vi kollade på världenssämsta skräckfilm(jag som hatar skräckfilmer ser på det väldigt ofta nu:O)
Sen drog Becca och Sanna skjutsade mig på cykeln hem,fast hon drog sig och jag höll på att dö av garv!
Sen kom Emelie till mig och vi gjorde massa, sen drog vi  ut igen och fick för oss att vi skulle knyta fast sk8boarden med ett rep bakom sannas cykel,så där satt jag på sk8boarden när vi cyklade runt lite här och där, totaly normal;) sen drog dom vid halv 10. sen har jag inte gjort så mycket, var hos m&m o skulle hämta sexandthecity2, men den hade linn redan hämtat. Fick en tröja av dom som dom hade käpt med till mig när dom var bortresta:)
men nu ska jag sätta på en film,pusshej!(L)


Kommentarer
Postat av: malin

gud vilken fin blogg du har! =)

2010-07-01 @ 19:40:43
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: simone

riktigt fina foton du tar här :)

2010-07-06 @ 13:40:56
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0