hhhhhhhhhhhhehe,skärgårn va bäst, förutom på slutet då en fiskmås bajsa mig på kinden:(
JAG HATAR FISKMÅSAR! det var eeeeeeeeeeeeeekligt.
så dom  kan gå och dö eller något:)
sen när jag kom hem vid 8 eller något så kom anette med ett linne och pengar till mig,tack så mycket!:)
och så hade pappa med sig objektivet hem från jobbet,då blev jag happy_chey_97:DDDD
men nu ska jag kolla klart på VM matchen jag ser på just nu och sociala med alla som jag pratar med på facebook och msn(y)


vi är bäst!
älskarej gumman!♥


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du kunde inte ha täckt över mej också eller?

HAHAH älskar dej med <333

2010-06-17 @ 00:01:34
URL: http://sannaagorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0