VAD VORE JAG UTAN DINA ANDETAG?

Hej sötnosar!
kan börja detta inlägg med att säga att designen ska ändras snart, jag ska byta tillbaka till min andra header snarast.för en kompis skulle hjälpa mig med en sak och det är därför den ser ut som den gör:)
Kom nyss hem, cyklade hem från Sanna. Vi sov i boden på deras gård,och så badade vi och massa igårkväll.
Vi somnade vid 2 inatt? Men nu ska jag börja packa till helgen,ska ut till stugan snart och vara där tills på söndag.
Pappa fixar förmodligen internet också så min updatering kommer fortsätta normalt:)
Och jag har bestlutsångest vad jag ska ha på mig på midsommar:o
Men nu ska jag somsagt packa,HEJDÅ!<3
dagens fråga: vad ska ni göra på midsommar?
själv ska jag vara i stugan och det kommer massa folk dit.Sanna sover hos mig också=)

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: tack! ska nog hitta på något med min pojkvän, dudå?:)

2010-06-24 @ 13:55:38
URL: http://chaitjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0