jag kan inte hjälpa att jag älskar dig.

Sitter med min älskade dator i knät och pratar med  folk på msn, blandannat min saknade onge elinor.
Saknar henne otroligt mycket! vi har inte träffats på över en och en halv vecka, vilket är katastrof:O
hihi, men iallafall ,gick långdag i skolan idag, slutade klockan halv 4.Följde med mamma till coop, dock var jag inte inne på coop fixade present till mamma på affecion medans hon var inne på coop.
Och Sen har jag inte gjort alls mycket mer.
Ska snart börja packa tills långberget på torsda-söndag med sannas familj, det kommer bli grymt!:D
uppdaterar senare, puss(K)


Kommentarer
Postat av: Sanna

WWEEEIII!! TAGGA TAGGA !! :D

2010-03-09 @ 19:34:40
Postat av: E l i n o r O l s s o n ♥

saknar dej med hjärtat<3

2010-03-10 @ 08:30:14
URL: http://elinorolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0