when it was good

Shena:D kom hem vid 4 ungefär trorja.Tack för en jättetrevlig dag madde=)Iallafall, vi tog bussen t karlstad imorse, gick i massa affärer osv, det jag köpte ser ni nedanför, och vi bestämde oss för att åka hem vid 2 ungefär, och då skulle vi ta tåget hem. Så vi gick till tågstationen,  och då ställde vi oss i kön. ochså såg vi att det gick ett tåg om typ 5 min.Så fick vi jättebrottom och då sa en kille att det gick och köpa biljetter på tåget, så vi sprang ut.Och då gick det ju såklart inte och köpa biljett där ute så vi missade det tåget, nästa tåg gick typ om en timme, så vi gick in och väntade, sen ställde vi oss i kön igen och köpte en biljett.Så gick vi ut och satte oss ute så vi inte skulle missa tåget igen.Men det kom ju aldrig något jävla tåg.Så vi gick in och frågade.Och då hade det tåget redan gått, så gick det ett tåg om typ 5 minuter, så vi sprang till tågstationen.HAHAHAH ja sprang i mina klackskor;$$$
Iallafall, så gick vi på bussen(precis när den skulle gå)och då gick det inte att köpa biljett på den som det brukar;s så vi fick springa in och då vare ingen personal där.Så vi sprang in på ngt jävla kontor.Och så skulle bussen precis gå, men vi hann tillslut!HAHAHA KRÅNGEL:D
Men dagen har varit super förutom på slutet ;ddd 
 

nytt=)



tjocktröja,skärp,skor,linne,kjol.
men nu ska jag keka pizza, puss(k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0