DU KAN GÖRA VAD SOM HELST

dålig update i helgen,i know!
i lördags blevre somsagt fastingen men dock inte knäckta kungar,så vi kom hem t emelie runt halv ett /ett.
somnade vid halv 5 och sen kom mamma och hämtade mig runt 11 igår. och igår gjorde jag inte alls mycket,var ju morsdag och jag var ute i stugan mest hela dagen. och idag äre måndag,skolan sög. SKA BLI SÅ JÄVLA GÖTT MED SOMMARLOV OM 11 DAGAR FÖR JAG ÄR SÅ JÄVLA SKOLTRÖTT!!!!var hos m&m en stund förut:$
sen har jag typ sovit(a) men nu ska jag snart kolla på teven och keka glass.
btw;ni får klara er på cambilder ett tag tills min kamera blir lagad,eller ah jag lär ju få köpa ett helt nytt objektiv eftersom hela objjektivet är sönder och går inte att laga:((((((

bild från förra veckan.
PUSSHEJ!(K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0