fredaaaaaag

7A2
Alex Andersson
Hannes Becker
Felix Bodin
Emilia Bäck
Erica Edström
Marcus Forslund
Jack Kaboonram
Hanne Karlsson
Mathias Köhler
Albin Lagerblad
Hampus Larsson
Martin Mossberg
Elinor Olsson
Ludwig Renberg
Filippa Rutgersson
Krisitan Staf
Sabine Steen
Viktor Svensson
Solin Zakhoy
____________________________________________________________________________

som ni ser fick vi reda på klasserna idag,ganska nöjd!
slutade vid kvart över 12 idag,gött de!;) hade joggingdag uppe vid björkvallen, fast egentligen skulle vi sluta kvart över 1 men lärarna var lite snälla och så vi sluta en timme tidigare:))) morfar hämtade mig och elinor där uppe och skjutsade oss. och nu sitter jag hemma hos m&m , skulle egentligen spela match ikväll, men den blev inställd eftersom planerna var förstörda när det har regnat så mycket-.- så jag får se vad jag hittar på senare!:)
PUSSHEJ!(K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0